Objednávky odesíláme 27.12. Krásné svátky!

Obchodní podmínky

CO MÁTE S PODMÍNKAMI DĚLAT?

Rozumíme tomu, že obchodní podmínky se nečtou stejně hladce jako román. Děláme však maximum pro to, aby byly přehledné a srozumitelné. Přejeme si totiž, abyste jim věnovali pár minut a skutečně si je pečlivě pročetli. Nebereme je totiž jen jako „nutnou formalitu“, ale jako něco, co nám pomůže, nastavit pravidla. Abyste přesně věděli, co od nás můžete čekat a co na oplátku my čekáme od Vás.

Až je budete mít přečtené a budete mít ve všem jasno, tak Vás ještě poprosíme, abyste nám to při nákupu potvrdili zaškrtnutím políčka, že s těmito Podmínkami souhlasíte. Díky tomu se stanou součástí našeho smluvního vztahu.

 

KDO JSME

Jmenujeme se camizen s.r.o. a jsme obchodní společnost. To, že existujeme si můžete ověřit v obchodním rejstříku, který vede Krajský soud v Brně. Najdete nás pod spisovou značkou C 128397. Sídlo máme v Brně. Konkrétně na adrese Novotného 1168/41, Černá Pole, 613 00 Brno. A konečně identifikační číslo nám přiděleno 17098017. Jsme k zastižení na e-mailu ahoj@camizen.cz a také na telefonním čísle +420 728 062 428.

Abychom však tyto obchodní podmínky nekomplikovali dlouhými definicemi, tak jsme se rozhodli, že my jsme prostě „camizen“, Vy jste „Zákazník“ a toto jsou „Podmínky“.

Jsme e-shop a své služby a zboží nabízíme a poskytujeme zákazníkům kromě jiného prostřednictvím webových stránek www.camizen.cz (dále také jen „Web“).

 

K ČEMU PODMÍNKY SLOUŽÍ?

Podmínky vydáváme v souladu s § 1751 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (dále též jen „OZ“). Slouží k tomu, abychom nemuseli pokaždé uzavírat několikastránkovou smlouvu. Díky nim to zvládneme jen objednávkou a potvrzovacím e-mailem, protože zbytek toho, co od sebe můžeme čekat, jsme si vyjasnili už v těchto Podmínkách. Podmínky totiž upřesňují a doplňují parametry jednotlivého zboží a služeb, které popisujeme na Webu tak:

  1. abyste ještě před uzavřením smlouvy měli jasno do jaké smlouvy a za jakých podmínek vstupujete, včetně toho abyste měli všechny informace vyžadované právními předpisy;
  2. aby se po uzavření smlouvy staly tyto Podmínky součástí uzavírané smlouvy a byly závazné jak pro nás, tak pro Vás.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde www.camizen.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju.

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

 

JAK SI OBJEDNÁM ZBOŽÍ? A KDY DOJDE K UZAVŘENÍ SMLOUVY?

K objednání produktu dojde tak, že si vybrané zboží vložíte do nákupního košíku a vyplníte objednávkový formulář. Před podáním objednávky si můžete ještě zkontrolovat všechny vložené údaje a případně je i měnit. Všechny informace je potřeba poskytnout správně a pravdivě. Objednávku pak odešlete kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Tím však ještě nedochází k uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva totiž vznikne až okamžikem, kdy Vám objednávku potvrdíme. Potvrzovací e-mail Vám přijde na adresu, kterou jste zadali v odeslané objednávce. V e-mailu najdete aktuální znění našich Podmínek a Reklamačního řádu ve formátu PDF.

Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

Pokud máte zřízen Uživatelský účet, můžete přes něj učinit Objednávku. I v takovém případě musíte zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je pak totožný, jako v případě nákupu bez Uživatelského účtu. Výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

Někdy také umožňujeme využít na nákup Zboží slevu. Pro poskytnutí slevy je potřeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě, tedy slevový kód, do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

Uzavřenou smlouvu archivujeme pouze za účelem toho, abychom ji mohli úspěšně splnit, případně abychom byli schopni dostát svým povinnostem z odpovědnosti za vady. Není však přístupná ani Vám ani třetím stranám. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

 

MŮŽU MÍT VLASTNÍ UŽIVATELSKÝ ÚČET?

Na našem Webu se můžete registrovat a následně přistupovat do svého Uživatelského účtu. Při registraci je povinné uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje, které je potřeba aktualizovat, pokud se změní. Uživatelský účet je zřízen pouze pro Vás a není možné jeho využívání umožnit třetím osobám.

Uživatelské účty jsou zabezpečené uživatelským jménem a heslem. Pro maximální zabezpečení je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití,  neneseme za to žádnou odpovědnost.

Pokud uživatelský účet nevyužíváte více jak 12 měsíců, můžeme jej zrušit. Zároveň nemusí uživatelský účet být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

MŮŽETE PŘIJMOUT NABÍDKU S DODATKEM NEBO ODCHYLKOU?

Chceme mít v objednávkách pořádek. Proto musíme vyloučit ustanovení § 1740 odst. 3 OZ, které uvádí, že pokud přijmete nabídku s dodatkem nebo odchylkou, tak se jedná o přijetí nabídky. Určitě Vám rádi vyjdeme vstříc, pokud si budete chtít nabízené zboží upravit způsobem, který nenabízíme. Ale abychom si mohli být jistí, že jsme se 100 % pochopili, tak si úpravy dohodneme flexibilně mimo klasický objednávkový formulář.

 

KOLIK VÁS TO BUDE STÁT A JAK TO MŮŽETE ZAPLATIT?

Kupní cenu uvidíte u daného zboží v rámci jeho prezentace na Webu, a to v závislosti na to, jaké jeho parametry zvolíte. Společně s kupní cenou hradíte i náklady spojené s balením a dodáním zboží. Pokud se nedohodneme jinak, tak jsou veškeré ceny konečné, jsou uvedeny včetně DPH a dalších poplatků včetně nákladů spojených s dodáním zboží, které jste případně povinni zaplatit. Kupní cena je platná v době objednání zboží. Platbu je potřeba provést po uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhrada je možná následujícími způsoby:

  • První možností, jak můžete zaplatit kupní cenu je on-line, pomocí platební karty přes platební bránu Shoptet Pay. Zboží Vám odešleme poté, co bude kupní cena v plné výši připsána na náš bankovní účet. V případě problému s platbou nám dáváte svolení s tím, že Vás můžeme telefonicky kontaktovat. Platba se řídí obchodními podmínkami této platební brány, které najdete tady: https://www.shoptetpay.com/wp-content/uploads/2024/07/cz-vop-3.pdf. Při platbě kartou online je celková cena splatná do 7 dní od uzavření kupní smlouvy.
  • Druhou možností pro zaplacení kupní ceny je využití platby převodem na účet prodávajícího 6241473359/0800. Po dokončení objednávky vám doručíme do e-mailu instrukce, jak provést platbu. Zboží vám v takovém případě odešleme hned poté, co bude na náš bankovní účet připsána kupní cena v plné výši. Kupní cena je splatná do 7 dní od uzavření kupní smlouvy.
  • Třetí možností zaplacení kupní ceny je využití možnosti dobírky. V takovém případě zaplatíte při doručení Zboží oproti předání Zboží. Při platbě dobírkou je celková cena splatná při převzetí Zboží.

Fakturu Vám vystavíme v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a zašleme ji na Vaši e-mailovou adresu, případně ji najdete ve svém uživatelském účtu.

 

K ČEMU SE HLAVNĚ ZAVAZUJEME?

To, že mezi sebou uzavíráme kupní smlouvu s sebou nese i nějaké právní závazky. Na naší straně je to hlavně závazek odevzdat Vám to, co si od nás kupujete a umožnit Vám k tomu nabýt vlastnické právo. Na vaší straně pak hlavní závazek spočívá v povinnosti převzít to, co jste si objednali a v zaplacení kupní ceny. Chcete-li vědět víc o tom, jak kupní smlouva funguje, dočtete se to v občanském zákoníku. O kupních smlouvách se tam dočtete od § 2.079. 

 

KDY SE STANETE VLASTNÍKEM TOHO, CO JSTE SI OBJEDNALI?

Vlastníkem toho, co jste si u nás objednali se stanete až ve chvíli, kdy nám zaplatíte celou kupní cenu a my Vám věc odevzdáme. Zboží Vám je odevzdáno okamžikem kdy Vám ho předá dopravce. Doba doručení zboží se vždy odvíjí od jeho dostupnosti, zvoleného způsobu doručení a platby.

Během objednávky zboží zvolíte při objednávání zboží. Vybírat můžete z následujících možností:

  • Osobní odběr na recepci Hotelu Fontána na adrese Rozdrojovická 344/45, Brno 635 00.
  • Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna.
  • Doručení prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna.

Při převzetí zboží máte povinnost zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravc a námi. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky nemusí, nemusíte jako kupující zásilku od přepravce převzít.

Pokud prodávající musí podle smlouvy doručit zboží na místo, které si kupující určil v objednávce, kupující má povinnost zboží převzít, jakmile je doručeno. Pokud z nějakého důvodu na straně kupujícího bude nutné zboží doručit znovu nebo jiným způsobem, než bylo původně dohodnuto, kupující musí uhradit náklady na opakované doručení nebo na doručení jiným způsobem.

Pokud zboží na e-shopu nebylo uvedeno jako skladem a byla uvedena přibližná doba, kdy bude dostupné, budeme vás vždy informovat v následujících případech:

  1. pokud dojde k nečekanému přerušení výroby zboží – v takovém případě vám oznámíme novou očekávanou dobu dostupnosti, nebo vás informujeme, že zboží nebude možné dodat;
  2. pokud dojde ke zpoždění dodávky od našeho dodavatele – i tady sdělíme novou očekávanou dobu doručení.

Zboží doručujeme pouze v rámci České republiky.

 

KDY MŮŽETE OD SMLOUVY ODSTOUPIT?

Od uzavřené kupní smlouvy můžete odstoupit kdykoliv předtím, než Vám zboží dodáme. Důvod nám říkat nemusíte, ale budeme za to rádi, abychom pro příště věděli, jestli můžeme udělat něco lépe.

Bez udání důvodu můžete odstoupit od naší smlouvy taky do 14 dnů od převzetí zboží.

V případě, že odstoupíte od naší smlouvy, vrátíme Vám kupní cenu a další platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na nejlevnější způsob dodání zboží. Peníze pošleme zpátky na účet, který nám k tomu určíte.  Již zaplacenou kupní cenu Vám vrátíme však až po obdržení vráceného zboží.

Aby se věci neprotahovaly, zavazujete se, poslat nám zboží zpět nejpozději do 14 dnů od okamžiku, kdy jste od smlouvy odstoupili. Přímé náklady na vrácení zboží nesete Vy a také odpovídáte za snížení hodnoty zboží, ke kterému došlo tím, že jste s ním nakládali jinak, než je nutné k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží (včetně funkčnosti). V takovém případě si vyhrazujeme právo jednostranně započíst naši pohledávku na náhradu škody způsobené snížením hodnoty zboží proti Vaší pohledávce na vrácení kupní ceny. To znamená, že Vám vrátíme o tolik méně, o kolik se snížila hodnota zboží oproti stavu, ve kterém jsme ji odeslali.

Vezměte také, prosím, na vědomí, že nejste oprávněni odstoupit od uzavřené smlouvy v případech, které uvádí občanský zákoník v § 1.837. Obzvlášť chceme upozornit na dva případy:

  • dodali jsme Vám zboží v uzavřeném obalu, vy jste ho z něj vyňali a z hygienických důvodů je není možné vrátit;
  • dodali jsme Vám zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání.

 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ A REKLAMACE

Je samozřejmé, že odpovídáme za to, že zboží, která vám odešleme nebude mít při převzetí vady. To znamená hlavně to, že:

  1. zboží má vlastnosti, které jsme si ujednali. Pokud jsme si ohledně vlastností neujednali výslovně nic, pak mají vlastnosti zboží odpovídat našemu popisu prezentovanému na webové stránce, případně tomu, co jste mohli důvodně očekávat s přihlédnutím k druhu zboží o které jde a reklamě, kterou jsme jej propagovali;
  2. se zboží hodí k účelu, který jsme pro něj uváděli, anebo k účelu, pro který se takový druh zboží běžně používá;
  3. pokud jsme si určili nějaký vzor nebo předlohu, pak jim má zboží svou jakostí odpovídat;
  4. jsme vám zboží dodali v množství, míře nebo hmotnosti, které odpovídá tomu, co jste si objednali.

Objeví-li se vada v průběhu prvních 6 měsíců od převzetí zboží, bereme to tak, že zboží bylo vadné už při převzetí. Jako zákazník máte v takovém případě možnost uplatnit svoje práva z vady v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Když se objeví vada, můžete předložit reklamaci a vyžadovat:

  1. výměnu za nové zboží,
  2. opravu zboží,
  3. přiměřenou slevu z kupní ceny,
  4. odstoupení od smlouvy.

Existují však některé situace, kdy vám právo z vadného plnění nenáleží. Mezi takové situace zejména patří pokud:

  1. jste o vadě věděli ještě před převzetím zboží;
  2. jste vadu zboží sami způsobili;
  3. prodáváme věci s vadou za nižší cenu právě kvůli dané vadě;
  4. vada spočívá v běžném opotřebení zboží, které vzniklo při jeho používání;
  5. zboží prodáváme za cenu, která zohledňuje, že jde o použité zboží s příslušnou mírou opotřebení;

Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji. O tom, jestli reklamaci uznáváme, nebo ne, rozhodneme většinou nejpozději do 5 pracovních dnů. A do 30 dní od toho, co jste reklamaci podali, jsme schopni vyřídit celý její proces.

Pokud využijete své možnosti odstoupit od naší smlouvy, zavazujete se nám poslat zboží zpět nejpozději do 14 dní od vašeho odstoupení. Abychom vše mohli rychle vyřešit.

 

JAK SPOLU BUDEME KOMUNIKOVAT?

Chceme jít s dobou a zároveň i šetřit planetu, proto čím méně papíru spotřebujeme, tím lépe. Z toho důvodu se s Vámi potřebujeme domluvit, že ke vzájemné komunikaci budeme používat hlavně e-mail. Bude to tak i rychlejší.

 

CO OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ?

Jsme rádi za Vaši důvěru, kterou nám projevujete i tím, že nám svěřujete své osobní údaje. Proto se k nim chceme chovat zodpovědně a nepouštět je tam, kde to není nezbytně nutné. Vaše osobní údaje potřebujeme za účelem, abychom mohli splnit smlouvu, kterou jsme spolu uzavřeli a případně vyřídit Vaše nároky z vadného plnění. A pak taky se bez nich neobejdeme tam, kde je jejich zpracování nezbytné pro soulad s právními předpisy (zejména těmi daňovými). Právním základem pro naše zpracování je smlouva, kterou jsme mezi sebou uzavřeli. Příjemci osobních údajů mohou být také naši smluvní partneři, kteří nám pomáhají v hladkém vyřízení Vaší objednávky.

Bez Vašich osobních údajů nedokážeme Vaši objednávku vyřídit, takže pokud nám je odmítnete poskytnout, tak z naší spolupráce nic nebude.

U osobních údajů, které jste nám už svěřili máte právo na přístup k nim, na jejich opravu, výmaz, přenositelnost, můžete nám říct, že trváte na omezení jejich zpracování nebo můžete podat námitku proti jejich zpracování. Pokud byste některé z těchto práv chtěli uplatnit, napište nám e-mail.

Zároveň máte právo podat na nás stížnost u dozorového orgánu na ochranu osobních údajů Tím je Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontaktní údaje na ně najdete na jejich webovkách: www.uoou.cz.

 

JAK BUDEME ŘEŠIT SPORY?

Pokud vznikne spor z kupní smlouvy, můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI), která má sídlo na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2. Její webová stránka je https://adr.coi.cz/cs.  K řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím lze také využít evropskou platformu na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Kontaktním místem pro řešení spotřebitelských sporů v rámci EU je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, které má sídlo na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, a jeho webová stránka je http://www.evropskyspotrebitel.cz.

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Všechny dohody mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právními předpisy České republiky. Pokud je ve smlouvě mezinárodní prvek, obě strany se dohodly, že smlouva bude stále podléhat českému právu. To neomezuje práva spotřebitele, která jsou stanovena zákonem.
  2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování, jak uvádí § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Veškerá práva k webu prodávajícího, včetně autorských práv k obsahu, jako jsou uspořádání stránek, fotky, videa, grafika, ochranné známky, logo a další prvky, patří prodávajícímu. Kopírování, úprava nebo jiné využití těchto prvků bez souhlasu prodávajícího je zakázáno.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby způsobené zásahy třetích osob do internetového obchodu nebo za jeho nesprávné použití. Kupující nesmí při používání e-shopu provádět akce, které by mohly ovlivnit jeho funkčnost, nebo jakýmkoli způsobem neoprávněně zasahovat do softwaru nebo jiných součástí e-shopu.
  5. Kupující na sebe bere riziko změny okolností, jak je uvedeno v § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě, ale nejsou veřejně přístupné.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit nebo doplňovat. To však neovlivní práva a povinnosti, které vznikly v době, kdy platila předchozí verze obchodních podmínek.
  8. Součástí obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:  Formulář pro vrácení zboží

 

ODKDY PLATÍ TYTO PODMÍNKY?

Tyto Podmínky č. 24-09-15 nabývají účinnosti dnem 15.9.2024.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz