Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží do 14 dnů
Nepoškozené a nepoužité zboží můžeš vrátit do 14 dnů od převzetí. Procesně pak stačí:
- napsat e-mail na ahoj@camizen.cz,
- do předmětu uvést “Vrácení zboží”,
- do zprávy pak vložit číslo objednávky a informaci o tom, co konkrétně vracíš
- a hlavně přidat číslo účtu, abychom mohli poslat peníze zpět.
A aby to bylo ještě jednodušší, stačí RE na některý z e-mailů, který potvrzuje objednávku. Pak už jen pošleš zboží na adresu Dextrum Fulfillment, Kirilovova 181, Paskov 73921.
Můžeš také použít formulář, který najdeš tady: Formulář pro vrácení zboží. Budeme rádi, pokud nám dáš vědět, proč zboží vracíš.
Reklamace
Pro reklamaci je nejlepší napsat e-mail na ahoj@camizen.cz a uvést:
- do předmětu e-mailu “Reklamace”,
- napsat do těla zprávy číslo objednávky a informaci o tom, co konkrétně chceš reklamovat.
My se na to podíváme a společně doladíme ideální postup řešení. I tady můžeš použít připravený formulář: Reklamační formulář.
Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, většinou se nám daří dát rozhodnut o uznání/neuznání do 5 pracovních dní. A do 30 dní od podání reklamace zvládneme vyřídit celý proces. A kam balíček poslat? Stejně jako u vrácení zboží stačí na adresu Dextrum Fulfillment, Kirilovova 181, Paskov 73921.
Jakmile nám budeš deníky posílat zpátky, tak je pečlivě zabal, aby nedošlo k poškození. Děkujeme.