Objednávky odesíláme 27.12. Krásné svátky!

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů

Nepoškozené a nepoužité zboží můžeš vrátit do 14 dnů od převzetí. Procesně pak stačí:

  • napsat e-mail na ahoj@camizen.cz,
  • do předmětu uvést “Vrácení zboží”,
  • do zprávy pak vložit číslo objednávky a informaci o tom, co konkrétně vracíš
  • a hlavně přidat  číslo účtu, abychom mohli poslat peníze zpět.

A aby to bylo ještě jednodušší, stačí RE na některý z e-mailů, který potvrzuje objednávku. Pak už jen pošleš zboží na adresu Dextrum Fulfillment, Kirilovova 181, Paskov 73921.

Můžeš také použít formulář, který najdeš tady: Formulář pro vrácení zboží. Budeme rádi, pokud nám dáš vědět, proč zboží vracíš.



Reklamace

Pro reklamaci je nejlepší napsat e-mail na ahoj@camizen.cz a uvést:

  • do předmětu e-mailu “Reklamace”,
  • napsat do těla zprávy číslo objednávky a informaci o tom, co konkrétně chceš reklamovat.

My se na to podíváme a společně doladíme ideální postup řešení. I tady můžeš použít připravený formulář: Reklamační formulář.

Reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji, většinou se nám daří dát rozhodnut o uznání/neuznání do 5 pracovních dní. A do 30 dní od podání reklamace zvládneme vyřídit celý proces. A kam balíček poslat? Stejně jako u vrácení zboží stačí na adresu Dextrum Fulfillment, Kirilovova 181, Paskov 73921

 

Jakmile nám budeš deníky posílat zpátky, tak je pečlivě zabal, aby nedošlo k poškození. Děkujeme.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz